No-IMG

بغلان مركزى شهادت و جراحت ماين پاكان بى گناه !

قرار إطلاعات واصله از صفحات اجتماعى و رسانه ها در ولايت بغلان به تعداد ١٠ تن از هموطنان مظلوم ما كه مصروف ماين پاكى بودند به شهادت رسيدند و به تعداد ١٧ تن از آنها به شكل مظلومانه زخمى شدند.

جا دارد كه در چند سطر كوتاه با خانواده ها ، همكاران اين مظلومين و ملت شريف خود غم شريكى و عاملين چنين يك عمل قبيح و غير انسانى را تقبيح و با آنها كه انسان هاى منفور و پيروان ابليس هستند، لعنت جمعى بفرستيم.

خيلى درد آور و متأثر كننده براى همه ما ، بخصوص خانواده ماين پاكان و جانبازان كشور كه از سال ها بدينسو در خدمت مردم و نجات انسان هاى اين سرزمين هستند.

خداى متعال اين همه فدا كاران كشور ما را مغفرت و جنت مكان بگرداند ، به خانواده ها ، همكاران ، اقارب و همه منسوبين مؤسسات ماين پاكى كشور ما اجر عظيم و صبر جميل نصيب بگرداند.

براى مجروحين اين حادثه المناك شفا عاجل و كامل نصيب بگرداند.

تسليت و كلمات اندوگين ما فقط صبرى نا چيزى براى عزيزان كشور ما مى باشد ، خداوند متعال آن انگشت ، آن فكر خبيثه و اين منطق هتلر گونه و يزيد گونه را به قهقرا جهنم با شعله هاى آتش عذاب دنيا و آخرت نصيب بگرداند كه اين هموطنان بى گناه ما را شهيد و ما ملت داغ دار و اندوگين را با چنين يك خبر اندوگين تر كردند

انا لله و انا اليه راجعون !

تبصره / نظر

نظرات / تبصري

د همدې برخي څخه

شریک کړئ

ټولپوښتنه

زمونږ نوي ویبسائټ څنګه دي؟

زمونږ فيسبوک