No-IMG

زنان حق کار را ،که عزت و عفت شان محفوظ باشد دارند

زنان در جامعه اسلامی حق کار را دارند، ما وقتی که جامعه اسلامی می گوییم،  باید یک تعریف درست از جامعه اسلامی داشته ویژگی های آن را عملا ببینیم و در عین حال نظام حاکم بر جامعه و التزام و پابندی آن را به اسلام نیز در نظر داشته باشیم.

ما پیش از آنکه به کار زنان بیرون از خانه و در دوایر دولتی تاکید کنیم باید فضای بیرون از خانه و دوایر دولتی را با اسلام عزیز آراسته سازیم تا عفت و عزت زنان در آن محفوظ باقی مانده دلیل رشد و شکوفایی جامعه گردد.

کار مهم و ضروری در حق بانوان حفظ عفت و عزت آنان است نباید در بدل دریافت چند روپیه و احراز ماموریت با عزت آنان بازی شده در معرض خطر قرار گیرند.

ما باید پیش از توظیف بانوان، مردان را تربیت اسلامی داده با حقیقت اسلام و مسئولیت های دینی شان کاملا آشنا ساخته مسئولیت پذیر سازیم در غیر آن مانند گرگان عمل کرده بدون در نظر داشت عزت بانوان عمل می کنند.

امروز یکی از عوامل اشاعه فحشا و مشکلات در وطن ما ،این است که بدون درنظر داشت اصول و رهنمودهای اسلام تنها به کار زنان در بیرون از خانه تاکید می گردد و آنرا دلیل اعطای حق مساویانه برای بانوان تصور می کنند ، در حالی که این اعطای حق بانوان نه بلکه هتک حرمت و بی عزتی آنان است.

ما باید جامعه اسلامی بر منهج اسلام داشته در اعطای حق خواهران و حفظ و نگهداشت عزت آنان اهتمام نماییم تا جلو هر نوع بی بندو باری ها را گرفته جامعه مان را عزتمند بسازیم.

کسانی که ادعای حق کار زنان به شیوه غربی اند که منجر به بی عزتی زنان شده فحشاء را ترویج می دهد آنها عزایم دیگری دارند، می خواهند از نام اسلام استفاده سو نموده خدمت به دیگران کنند.

ما مسئولیت داریم تا به خاطر حفظ عزت اسلامی مان در توجیه و سمت دهی جامعه دست به کار شده با تربیت فکری سالم ، ریشه های فساد و بی بندو باری هارا از بین ببریم.

تبصره / نظر

نظرات / تبصري

د همدې برخي څخه

شریک کړئ

ټولپوښتنه

زمونږ نوي ویبسائټ څنګه دي؟

زمونږ فيسبوک